200 dagar.....

....har gått av 280 dagar. Hua, ca 80 dagar kvar till förlossningen.... hjääääälp!!
Börjar bli lite nervös inför förlossningen nu. haha.....vad har jag gett mig in på....

Nä, icke då! Detta är det bästa som finns. Var o köpte första bebis-plaggen idag. En body och ett par byxor.....så gulliga. Vi var lite osäkra på vilken storlek vi skulle köpa, så det blev 56.

Lägger in bild på kläderna imorgon.
R köpte 2 par jeans o en kavaj för jobbet. Är så avundsjuk, jag vill också köpa snygga jeans. Men jag får snällt vänta några månader till.

Ska in till stan imorgon o kolla efter några snygga mamma-kläder imorgon. Springer iväg på lunchen (jobbar inne i Sthlm så det är perfekt).

Dags o gå o lägga sig nu. Klockan är halv tolv.....kommer vara ruskigt trött imorgon. Att man aldrig lär sig o lägga sig i tid. :-) O så har man ändå fått en timme extra idag.

Natti natti till er alla.

Kramisar från Lola (svett-grisen)

PS. Har ju börjat svettas som en gris nu. Jobbigast med det är inte att jag blir svettig, för det luktar ändå inte..puh, som tur är...hihi... utan det jobbiga är när händerna svullnar upp. Fingrarna värker!!!! Känns som ådrorna ska sprängas.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

80 dagar är ingenting ju.. Så spännande!! :) SKa bli så kul att få se underverket. Ni har inte tagit reda på om det är en pojke eller flicka?? puss puss

2007-10-30 @ 19:46:41
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Carola

Det blir en överraskning när den kommer. Gissar på en pojke.... :-) puss puss

2007-10-30 @ 22:00:30
URL: http://mynemeislola.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0